Dag 16+17+18

16 maart 2015 - Kenton-on-Sea, Zuid-Afrika

Dag 16:
Zaterdag, dus lekker weekend! Sinds vandaag heeft Nadine, mijn vriendin, zich weer bij de groep gevoegd. Ik moest natuurlijk heel wat vertellen en we hebben lekker zitten beppen (oké en een beetje zitten roddelen). Heerlijk dagje aan het strand. Helaas was het weer niet geweldig, wel warm maar veel bewolking. Beetje benauwd dus. In de middag hebben we samen met de groep een pizza gegeten. Helaas was het de laatste avond van de tweeling uit Zweden. Ik vind dat echt ontzettend jammer. Je kunt zo hard met ze lachen, ik ga ze zeker missen terwijl ik ze pas anderhalve week ken. Het is raar dat je in zo een korte tijd zo close met iemand kan worden.

Dag 17:
Het was prachtig weer en dat op een zondag! Daarom hebben we de hele dag aan het zwembad gelegen. In de middag heb ik samen met iemand van het huis een afscheidslunch voor de tweeling gemaakt, dat konden ze erg waarderen. Na de lunch hebben we helaas afscheid genomen van de Zweedse zussen. Gelukkig bestaat er nog zoiets als Facebook. De rest van de dag hebben genoten van het weer en van onze vrije dag.

Dag 18:
Vandaag werd ik al vroeg wakker door het slechte weer. Het leek net of het huis omver werd geblazen door de wind en het regende erg hard. Daarom heb ik me vanochtend goed ingepakt tegen dit slechte weer. Het was niet ontzettend koud, maar als je in een open jeep zit dan is het erg fris. Gelukkig had ik het al snel bloedheet toen we bezig waren met het omhakken van Pinebomen. Dit is erg zwaar omdat het om best grote en dikke bomen gaat. Het is grappig als je aan het hakken bent en ondertussen de anderen ook hoort kreunen en steunen. Na de middag zijn we op zoek gegaan naar de leeuwen. We hadden alwéér geluk (zoals altijd). Twee leeuwen waren voor onze neus een impala aan het eten. Daarna liepen de leeuwen naar een meertje om water te drinken, maar toen werd het al vrij snel duidelijk dat de leeuwen nogal geïrriteerd waren. Dit leidde tot een opstootje tussen de twee mannetjes leeuwen. Maar ook de vrouwen onderling konden het niet meer zo goed met elkaar vinden. We hoorden ze brullen en zagen ze zelfs een klein beetje vechten. Vanavond hadden Nadine en ik “kookdienst” en hebben spaghetti gemaakt. The food was amaaaaaaaazing, dus alles was op. Nu zitten we lekker met zijn allen buiten op ons overdekte terras.

1. Harry:
    16 maart 2015
    Hi Timi,
    Het wordt saai iedere keer dezelfde reactie, maar het is wel weer fantastisch wat je allemaal meemaakt en hoe leuk keer het vindt. Blijf ervan genieten en blijf ons van die leuke verslagen sturen. Het klinkt wel goed hoor dag 18.. Binnenkort dag 20, 30 & 40..:-)

Groet Harry
  2. Timi:
    16 maart 2015
    Gelukkig!!! Ik ben nog niet toe aan dag 40 daar wil ik niet aan denken....
  3. Jose:
    Hoi Timi,
    Door allerlei omstandigheden na mijn vakantie ben ik nu pas jou reisverslagen aan het lezen.
    Maar je hebt het gelukkig goed naar je zin leuk om te lezen.
    Geniet er van.
    Liefs José
  4. Marleen Schlatmann:
    17 maart 2015
    Ik moet iedere keer hetzelfde schrijven.... zo'n fantastische stage en zulke leuke verhalen. ga zo door en geniet. Ik geniet mee. Marleen.
  5. Karin:
    17 maart 2015
    Hi Timi, gezellig dat Nadine er weer is. Hoop dat ze een leuke tijd heeft gehad.
    Zo te lezen is elke dag een avontuur, heel leuk! Geniet ze! xx Karin